Πρωτοχρονιά, μελομακάρονα, στόχοι και... το φλουρί!

8.1.16


Σκέφτομαι και λέω… μήπως άργησα να ευχηθώ καλή χρονιά; Ίσως λίγο…
Αυτές είναι όμως οι μέρες που ξεφεύγεις από το πνεύμα των γιορτών και σου χτυπάει την πόρτα η «δράση»!

Προτού όμως ενδώσω σ’ αυτή τη πρόκληση, θα βάλω την σφραγίδα μου για να κλείσει το γιορτινό mood.
Υποστηρίζεται πως «ότι και να κάνεις εκείνη τη βραδιά του ρεβεγιόν, θα συνεχιστεί για τον υπόλοιπο χρόνο», γι’ αυτό και ήθελα να γίνουν όλα ιδανικά! Όμως ο παλιός ο χρόνος, λίγο πριν με εγκαταλείψει μου δίδαξε ένα τελευταίο μάθημα: χαλάρωσε μην πιέζεσαι και τα πράγματα, θα έρθουν πολύ καλύτερα απ’ ότι περίμενες!
Πράγματι, ήρθαν όλα αβίαστα, αρμονικά και τελείως διαφορετικά. Αρχικά, ο νέος χρόνος με βρήκε για πρώτη φορά στο δικό μου σπίτι - και όχι στο πατρικό, κυρίως όμως τον καλωσόρισα με την ιδανική παρέα. Όλα πήγαιναν ρολόι, χωρίς κανένα άγχος και μεγάλη προετοιμασία. Aναμέναμε την μεγάλη ώρα, αν και εγώ παρέμενα το ίδιο ανυπόμονη με την πρώτη μου πρωτοχρονιά που θυμάμαι… εκείνη που θα μου έφερνε το κάστρο ο Άγιος Βασίλης.
Η ώρα έφτασε, ο χρόνος άλλαξε και ήρθε η στιγμή της βασιλόπιτας, λιγότερα άτομα περισσότερες πιθανότητες για φουρί, σκέφτηκα… τι αφελής!


Πρώτη μέρα του χρόνου, με βρίσκει το πρωί να χουχουλιάζω με τις ώρες και με μια διάθεση να σε πάω στο φεγγάρι! Κατεβαίνω από το συννεφάκι όμως και ξεκινάω τη λίστα για την νέα χρονιά, το καλό είναι ότι κάθε χρόνο μεγαλώνει!
Μεταξύ άλλων, στην φετινή λίστα βρίσκεις μια υπόσχεση «…να διαβάζω περισσότερα βιβλία», μια ακόμη «…να βρίσκομαι πιο συχνά με τους φίλους», το όνειρο της ζωή μου «…να ανακαλύψω εκείνη την καφετιέρα, που κάνει μόνη της καφέ και στον σερβίρει στο κρεβάτι!».
Στο τέλος θα μπορούσα να συμπληρώσω μια συμβουλή για όλους, για το νέο έτος: Αξιοποίησε κάθε μέρα που περνάει, κάνε ότι χρειάζεται για να πραγματοποιηθεί η “λίστα 2016”. Μην κάνεις όνειρα, θέσε στόχους, σχέδια και προθεσμίες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου