Φωτογραφικός Απρίλης

14.5.17

Όπως σου είχα αναφέρει , ο Απρίλιος ήταν μήνας πλούσιος σε βόλτες, λιακάδες και δημιουργικότητα. Με λίγα λόγια, ότι ακριβώς χρειάζομαι για να έχω την φωτογραφική μηχανή μόνιμα "οπλισμένη".



Πρωινό πρωταπριλιάς για τον υπόλοιπο κόσμο. Για μένα, άλλο ένα σαββατιάτικο πρωινό που κούρνιαζα στο κρεβάτι σαν τη γάτα, ρίχνοντας ματιές στον κόσμο του ίντερνετ. Διότι όπως είναι γνωστό, οι καλύτερες ιδέες έρχονται από ένα απλό χάζεμα στο Pinterest.  Το οποίο απ' ότι φαίνεται, τα τελευταία χρόνια με γνωρίζει πολύ καλά. Την πιο όμορφη περίοδο, επέλεξε να μου προτείνει το  "Photography Challenge". Αυτό σημαίνει ότι κάθε μέρα, θα ανέβαζα στο instagram φωτογραφίες με ένα συγκεκριμένο θέμα ή αλλιώς μια αφορμή για περισσότερες εξόδους.









Αν συνδυάσουμε την τέχνη και την τεχνολογία, μας δίνουν το Μουσείο Τέχνης του Göteborg. 


Με τα καινούργια μου παπούτσια, νομίζω ότι τρέχω και πετάω λίγο πιο γρήγορα! 










Να λες πάντα "Ναι!" στις καινούργιες περιπέτειες! 







Ποιος σου είπε ότι τα ψάρια δεν έχουν καλό γούστο;


Αυτό είναι το αγαπημένο μου σημείο και έχω να σου πω αρκετά γι' αυτό! 


"This morning, with her, having coffee..." 









Απόλαυσε μια λιακάδα με κάποιον που αγαπάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου